AzTU Library Repository

Brendin yaradılması və elektron ticarətə çevrilməsi üçün sosial media platformalarının səmərəliliyinin təhlili

Show simple item record

dc.contributor.author Abbasquliyev, Rəhim
dc.contributor.author Qurbanlı, Mircavad
dc.contributor.author Babayev, Seymur
dc.contributor.author Feyzizadə, İlqar
dc.contributor.author Ağayev, Aydın
dc.date.accessioned 2024-09-09T08:01:09Z
dc.date.available 2024-09-09T08:01:09Z
dc.date.issued 2024-07-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/410
dc.description.abstract Brendin yaradılması və elektron ticarətə çevrilməsi üçün sosial media platformaları çox güclü və effektiv vasitələrdir. Bu platformalar brendin tanıtımı, müştəri ilə əlaqənin qurulması, satışların artırılması və ümumilikdə biznesin inkişafı üçün müxtəlif imkanlar təqdim edir. Müxtəlif sosial media platformalarının xüsusiyyətlərini və hədəf auditoriyasını nəzərə alaraq strategiyalar qurmaq, brendin uğurlu şəkildə qurulması və ticarətə çevrilməsi üçün vacibdir. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.rights Attribution-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/us/ *
dc.subject Brend konsepsiyası en_US
dc.subject Elektron ticarət en_US
dc.subject Sosial media və marketinq en_US
dc.subject Elektron ticarətə inteqrasiya en_US
dc.subject Analitika və qiymətləndirmə en_US
dc.title Brendin yaradılması və elektron ticarətə çevrilməsi üçün sosial media platformalarının səmərəliliyinin təhlili en_US
dc.type Thesis en_US
dcterms.accessRights Yalnız kitabxana daxilində AzTU ictimaiyyətinin istifadəsinə icazə verilə bilər.


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account